Tuesday, 28 September 2010

ALL aBout mE!!!!!!!!








   mY niCkNamE.......


1) "HONEY  MARCELLO" ........( of coz lah kwn2 at FrienDstEr, Facebook, Twitter, Skype, Myspace)


2) "Farah" (family kat umah panggil farah,,....sdare2 sumer panggil farah jugak......)


3) "ADIK" oooh  adik @ KAKAK  oooo KAKAK".........( dah dapat name special agi tuh.....manje beb......ho3)


     Meh2 Aku ciTer pasaL aku sikit.....


1) sensetipppp............


2) Person yg sangat2 manjew,.....Btol2 kkadang aku prasan gak yg aku nih suka dmanjaekan.......xkisah lah ngan sapew2.......biase yg mnjakan aku..My Family, My Friendz, and all my cousin......:)


3) Agak Penyayang dalam Bersahabat.....( aku jerr sayang sahabat aku, sahabat aku tak sayang aku pon...)


4) Gilew2 tahap gaban......ngan brg2 warna Hitam, pink, purple, Baby bluE.......tuH sume kowang kne amik tahu...sampai hafal ponn xpe.....:P


5) byk lg ekceli.....hahaaha...sonang2 tanya jerr aku sdri okeyy......huhuhu....


                  Fevrett sOng???


of coz lah indnesian sOng....mleret2 lirik lagu die...jiWang bangettt...ahakss!!




              Special Person anD My Best Frendz......


x lupe jugak my ehem2....perghhhh.....kat frndzster  majoriti sume xtaw about nih....:)
biarlah ianya mnjadi rahsia.....:)




          Sikap Yang Membuat Aku Stressss!!!!


x sukE dpakse.....x suke kotor2......xsukE2........

No comments:

Post a Comment