Friday, 29 October 2010

Kisah hidup ku~~




ini hidup saya,
putih......sunyi.....sepi........





setiap hari sama ajer...





sehinggalah awak hadir dalam hidup saya....





saya ingat lagi uniknya saat perkenalan kita....



awak selalu ajar saya utk terus tabah & kuat dalam mnempuhi dugaan dalam hidup....




setiap kali saya sedih,
awak datang menceriakan saya...
kadang2 saya jadi bahan ketawa awak...
akhirnya kita sama2 gembira...




tapi...
bahagia yang kita rase,
selalu xkekal lama...



tapi..
saya selalu berdoa agr allah mmbuka pintu hati awak untuk mnerima saya seadanya dalam hidup awak....:)
saya xkan pernah berasa putus asa,
dan saya takkan pernah knl apa itu erti "penat"...
selagi saya mampu..
saya akan cuba berusaha mnjadi yang tbaik untok awak....










~Honey & Hezly~








No comments:

Post a Comment