Sunday, 2 January 2011

^_^



salam...
sehat sumer??
:)


hurmmm....daa xde idea laa nak tulis......hdup nii macam dah  tak bmakna....antara aku ngan dia pon daa xmacam dulu...huh... aku xtaw nak cakap macam maner....hidup pon susah mati pon susah...:)
aku rindu kat dia tapi......daaaaaaa malas rasanya nak ingat hezly uat smentara waktu nih....
aty aku still majok ngan dye....:"(
kata orang "Single Is simple, Couple Is Trouble" betol ker?
aku rasa xsumer camtuh kan? 
ermmmmm........dye mst happy bcoz xder saper nak kacaw dye time2 cuti nih.....:)
have a nice day En.Hezly.........
esok dah nak naik sek sudaaa.....
malasssssss !!!!!!!!!!!!!!!


xDe mOOd...menCiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......myampah.......Bosan.......!!!!!!!!!!!


aku rasa kan....sedih sgt2....dye daa xsayang aku ker??
aku ker yang bertepuk sebelah tangan?
hezly daa bosan ngan aku agaknya kan?
maafkan saya if selalu melukakan hati awak.....
i'm feel sO sad....Frust ....


Walau macam mana Ponn saya sayang awak.........;)




mizz u laa kanda....ahahakZZZZ....

No comments:

Post a Comment