Monday, 3 January 2011

daaa masuk form 6 daa............



Hello Bloggers, Hello Twitters, Hello Facebookers, Hello Everyone !

Hye orang Malaysia,
Hye orang Indonesia,
Hye orang Egypt,
Hye orang Singapore,
Hye orang Brunei,
Hye orang Thailand,
Hye orang Japan,
Hye orang Norway,
Hye Orang United States.
Haaaa..aku main hye2 je kan.ngaaaa~~ Actually, nih sume pembaca2 aku yg datang dari jauh..tuh pon aku refer kat my nuffnang.hehe




X sampai 2 minggu lagi dah nak pegi memblahkan diri daripada aktiviti arena honeymoon.
Korang tau tak berapa lama aku dah menghabiskan cuti spm aku?
Daripada empat haribulan doblas aku start cuti sampailah arinih sembilan haribulan enam! Haa..kira-kira!! susah lah tuh nak congak.macam aku x tau lak korang nih.ngaaaa~
Meh aku kirakan, memandangkan sebelah aku nih pon ada kalkulator,molek gak aku kirakan. Hampir-hampir setengah tahun aku cuti. ;) terrerr kan? Aku berjaya menghabiskan cuti2 tuh sume dengan aktiviti yang tak berfaedah LANGSUNG! Yayy!
dh naik sekolah daaa.....tata....
mmmmuuuuuaaahhhh tok kowang yg slalu tgok blog aku.....
love u....



daaaaa........

No comments:

Post a Comment