Tuesday, 4 January 2011

tidak mahu beri tajuk~~



salam..
hye uoolllsss....

agak sebak rasanya naik update blog hari nih.....bermacam2 fitnah yang mnimpa aku & Hezly...
alhamdlillh allah bukakan pintu hati budak tuh untuk terus terang & bagitahu sgala2nya...
aku beharap lepas ni kjadian macam ni takkan berlaku lagi..
kami hampir2 gduh tadi...:(
naseb baiklah hezly tuh mmahami xdalalah nak uat aku lagi stress....
aku cuma boleh mndoakan agar budak tuh berubah agar mnjadi lebih baik, amiinn....
kpd kawan2 hezly p/s: jangan termakan kata2 budak tuh...
hezly bukan lah jnis yang suka mainkan perasaan perempuan....
dia ponn bukan jnis yang suka mngambil ksempatan..bukan bmakna aku gf dye aku nak bckup hezly jer...tapi bagi aku apa yang btol, aku akan btolkan...
Tapi apa yang salah, Tetap salah....Hezly tak tahu apa2 langsung...
pompuan tu mungkin khilaf....Setiap Orang mlakukan ksilapan..
jadi tak salah kalau aku maafkan dia...:)
Biarlah apa orang nak cakap, yang penting aku & Hezly bukan macam tuh...



For that gurl : jangan buat macam tu lagi..xbaik buat orang bergaduh....kita kan orang islam..in case one day awak lak kne camnih, apa awak akan rasa? sedey x?
difitnah segala....ermm...jangan hanya kerana duit awak sanggup lakukan apa sahaja...
kita orang islam , ada batas2 dan ada agama...Fitnah tu dOsa besar, lbih baik mmbunuh daripada mnfitnah orang lain....Hopefuly Berubahlah agar mnjadi lbih baik...
kesian pada Hezly....awak malukan dia..sedangkan dia langsung tak knal awak....
awak patutnya besyukur awak buat pada kami, kami langsung tak amik tindakan..kalau lah terkena pada orang lain..baru lah awak tahu "buku dan ruas"....so jangan ulangi pekara macam ni lagi...








ni lah yang dnamakan "Muhasabah Cinta.."
ngeee~~~
hehehehe..:)
ikhlakan senyuman anda semua...:)
"wahai sahabatku"......
jika kejahatan dibalas dengan kejahatan maka itu adalah dendam,
jika kebaikan dibalas kebaikan itu adalah pekara biasa,
jika kebaikan dibalas kejahatan itu adalah sebaliknya,...

No comments:

Post a Comment