Monday, 3 January 2011

yang terindah~~



Assalamualaikum.
Alhamdulilah..
Pujian-pujian Padamu Ya Allah..
Selawat dan Salam pada Rasullullah.

Yeahhh..ada lagi entry untuk aku sekadar share2 ngn korang semua.
Tapi...tapi..tapi..Perut aku sekarang sangat-sangatlah meragam.Aku pon tak tau apa puncanya.Kedatangan jerawat-jerawat yang tidak dijemput muncul tak tentu hala skang.Owh takpe..biasalah tuh kan..macam korang tak pernah alami pulak.ngaaaa~

allah dah takdirkan aku bertemu dengan seorang insan yang bernama Mohd Hezly Mustafa,
hubungan kami dah hampir 5bulan.....btw aku sayang kat dye...hehehehe....
Opppsss...Insyaallah if xder ap2 30th January 2011 ni kami nak jumpa, if xder ap2 rintangan yg menghalang,,,, ermmm time bday dye pulak tuh...hehe...:)
malu pulak nak jmpa....atoiiii~~

aku bahagia dengan dia, dia ni sorang yang low profile, understanding,& macam2 laa lagi...ahahahaha...:)
xdinafikan laa yang kita owang selalu beperang....:)
tapi takde laa sampai tahap nak berusuhan....:)

Dia selalu amik berat pasal aku, lagipun satu family aku semua berkenan dengan dia....
dye selalu berbual dengan mama & akak2 aku...
hehehehehe.....daa lah malu cerita banyak2...
:)
Opssss.......


Bahagia tak terkata laa sekarang nii....
dah laa
bye..
simple je entry ni kan...
salam..
;)



No comments:

Post a Comment