Wednesday, 22 December 2010

Honey Hezly~ Part 1



salam.......
tak tahulah kenapa hari nih aku rasa diri aku tak berguna sangat...
kenapalah aku rasa diri aku nih dah xder sesape perlukan  lagi.....
aku rasa sunyi sangat,
aku  terlalu sedih bila pelbagai dugaan datang kat diri aku.....
Ya allah,
apalah aku cakap nih....:(

Hurm....myb kelahiran aku di dunia nih mmg untuk difitnah, disakiti dan juga dizalimi....
hina sangat ker diri aku nih?
Nasib baiklah allah hantar Hezly dalam hidup aku,
dia memang tak banyak masa ngan aku...,
dia selalu sibuk !!!!!
kadang2 bosan gak aku rasa, tapi nak buat macam mana diam jelah....
baru nak ajak bbual , tetiba ada jelah keje dye...hurmmmm

Bosan.....Bosan.....Bosan......!!!!
agaknya jodoh aku mmg denagan orang yang slalu bz ker....
eeee....tensiiioooonnn !!!!
cakap t jadi salah,
tak cakap ponn salah.....
entah apa lah nasib aku......
especially kpd uoolllss yang baru nak bercinta,
if korang tak kuat nak lalui dugaan semua nih baik xpayah bercinta okayyy !!!!

*aku nih memang xder perasaan, thts y orang buat mcm2 at aku....
dah lah siang sbuk kje...malam lak bila aku call tdo lah plak....*
huh.......dah r... Mennnccciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
myb hati & perasaan aku dah mati.....

Pesanan tok diri sendiri :

* jaga diri elok2
* cakap kat mata jangan nangis2 lagi..
*cakap at mulut jangan marah2 hezly lagi kesian dye...
*cakap at hati sabar banyak2 ni adalah dugaan...
*cakap kat tangan jangan call @ msj time hezly kerja..tggu sampai dye sdri call
*cakap at handphone...ofline lah slalu
*cakap at 
......
........
........
Hezly,
........
........
.........
i love selalu....:)

(senyum....ikhlaskan snyuman )
ermmmm

No comments:

Post a Comment