Sunday, 26 December 2010

:'(


salam...
testing..testing....
jap nak lap airmata dlu...
uhuk2....


ermmmm.........xtaw naper tetibe rasa sebak pulak...myb tlalu banyak masalah yang aku pikir sampai jadi macam ni skaly...:) aku rasa rindu sangat kat hezly...tapi myb buat sementara waktu ni aku off hp.. xtaw kenapa hati aku merajuk sangat2 dengan dia...myb aku yang banyak buat silap dengan dia...aku tahu aku datang dalam idop hezly lagi mnambahkan masalah....aku xpernah nak buat dye happy, aku selalu marah dia....:"( tapi bila aku fikir2 balik, hezly tak pernah nak sakitkan hati aku...aku jerr yang jahat dekat dia....

aku sampai sekarang kecik aty ngan dye...ingat lagi masa baru2 couple...hezly pnh cakap ....masa dye dengan ex-gf dye dlu, dye selalu call @  msj gf dye...tapi bila ngan aku, aku jerr yang buat macam tuh sampai dye bosan...myb ex-gf dye dlu terlalu baik buat dye.., nak dbandingkan ngan aku macam langit & bumi...:(

Bukan aku tak pernah belajar mcm mana nak faham dye, tapi mmg btul kata orang.."Lelaki ni terlalu sukar untuk Wanita fahami.." aku kan selalu emO....
buat masa nih aku akan cekalkan hati aku ..... aq xkan msj @ call....
takot nanti kacau dye lak...lagipon mama dye ada..aku malas lah nanti gara2 aku asyik kacau dye..nanti mak dye marah dye lagi....aku tak suka tengok dye kena marah....
aku ponn daa malas nak marah dye... skang aku nak blaja kawal emosi aku tak nak lah nanti org cakap aku ni.."Budak emO " pulak....

Huh....Insyaallah aku akan berubah....step by step Okeyy......:)
apalah hezly tengah buat skarang kan? dye dh makan ke blum? kalau ikOtkan hati mmg aku call...tapi nanti lah...hati aku blom abis majOk ngan dye ag......hOpe dye sehat selalu.....
mesti dye happy cz xde saper nak kacau dye buat masa nih...:"(
" Farah, cakap at mata jangan cry2 lagi..."
jangan risaw insyaallah hezly boleh jaga diri dye....:)
miz u lah sayang...:"(


rindunyew at awak.......ish3......maklumlah biase ari2 dengar suara...
tapi kali ni.....atoooiiiiii~
sabar2...allah tuh memang maha adil..
thats y lah allah jodohkan kami dari jarak yang jauh..
yelaaa...skang yang jauh ponn asyik betengkar,
apa lagi nanti kalau duduk dekat..
mau terbang sumer barang2,...hahahaha
ganaz betoll.....
nak dengar hezly cakap I Love u ponn susah ...
apa lagi nak suh dye romantic....
ermmmmm.........abg OOOooo abg....
:P
aku ni tadi sedih sangat2...skang ktawe lak....
macam tak betol lak....
ngeee~~~
terpaksalah happykan dri sendiri...
btol x?





daa lah lagi lama aku bising at sini...lagi sedih aku...
salam..:)
mmmuuuuaaaahhhhhh..... 


No comments:

Post a Comment