Thursday, 23 December 2010

Honey Hezly~ part2




hye uuooolllsssss....
salam......:D

mesti korang pelik tetibe jerr aku senyum2....:D
hari nih aku bahagia sangat2....my bucuk tuh dapat luangkan banyak masa dengan aku...
he3....tuh pasal lah aku senyum lebar hari nih....kalo la ari2 macam ni bahagianya hidup.....
tapi tak boleh gak cz bf aku tuh kerja, lainlah kalo time dye cuti  mau 24jam ngan dye....
hahaha....dalam perhubungan nih kalo takda sikap memahami & tolak ansur susahkan....
thats y lah aku kena blajar lagi untok mmahami hati hezly......ermmmm.......
korang mesti ada bf gak kan? bahagia tak macam aku ngan buah ati aku?
nak buat llaki tuh sayang kita senang jerr.....
kena faham waktu dia kerja.., selalu bertolak ansur, & memahami antara satu sama lain ......
( sibuk ajar owg, dri sdri x buat ponn )
hehe....

bila cerita je pasal hezly mula lah datang rindu tuh......
kan dah kuar love dekat kepala aku...hahahahahaha
cayang, I love u...
malu lah..
dah lah...
bye2...
salam..:)

No comments:

Post a Comment