Tuesday, 21 December 2010

L.O.V.E






salam,
Rindunyer at bf kite.....miss cangat2....:)
hOpefully die cehat selalu....:)
I Love u So Much
Walauponn kita xde masa nak jumpa tapi hati saya tetap sayang awak...
harap2 nanti bila kita ada masa kita jumpe ye..
( sambil gocok2 mata cedih...)
memang susah kadang2 nak terima dan nak blajar sabar,
tapi tuh semua dugaan untuk saya lbih kuat...
:)
sejak awak hadir dalam hdup saya,
saya selalu happy..:)
4 ur information En.Hezly,
saya tak pernah sayang orang sepertimana saya sayangkan awak...
( bangga x? he3 )
awak memang tak banyak masa ngan saya kan??
saya tau...tapi xpelah tuh untuk masa depan kita gak kan....:)
hahaha....
hurm....kadang2 memanglah bosan gak tapi kene lah faham kan...
kadang2 bila saya nak bbual ngan awak,
awak lak tido...:(
tapi saya yakin walaupon awak selalu sibuk,
tapi saya tahu awak selalu setia kan....( harap2)
sayangnyer kat awak, tak tahu nak xplain cmne ag...
actually mmg saya hangenn bila awak cerita pasal "pompuan" lain,
mmglah cter tuh dah lama blalu tapi saya ttp nak cemburu...
ngeh...ngeh...
cemburu tuh kan tanda sayang....;)
atttooooiiii~~~
Saya tahu saya bukan yang terbaik untuk awak...
Terlalu banyak kkurangan dalam diri nih....:(


dah lah penat tangan nak taip...huhu....tata my bucuk...
:)


nih tok awak...he3....~~~<@







No comments:

Post a Comment